Monday, June 14, 2010

AKU DAN SAHABAT LAMA

nurul.....



just be ourselvesssss

aku ni lagi teruk
aku tak blh buang
inferiority complex
itu kelemahan aku


yg penting niat kita nurul
insyaallah ada hikmah di sebalik
pertemuan maya ini



aku pun ada terluka masa2 belajar dulu
aku add je sbg kwn
tapi nak bercerita lebih2............nope
tu pun ada le sorang dua yang nak korek
rahsia hidup aku...hahhhhaaaaaaa
poyo jek kan?

semua mahukan kehidupan sesempurna mungkin
aku tak terkecuali
aku redha dengan apa yg allah bagi pada aku
aku sentiasa memohon allah beri yang lebih baik pada aku....

"...boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya. (Surah Al- Baqarah, ayat 216)

No comments:

Post a Comment

Salam Kasih Setulus Hati

Ingin berkongsi luahan rasa......suka duka kehidupan yang dilalui