Tuesday, February 1, 2011

AKU DAN SAHABAT LAMA

KAWAN BERTUKAR LAWAN
LAWAN BERTUKAR KAWAN
KAWAN BERTUKAR KEKASIH
KEKASIH BERTUKAR KAWAN


Setelah 20 tahun berlalu, kawan lama muncul kembali.......Bagai sebuah mimpi buat aku, kerana selama itu aku tidak pernah terjumpa mahupun mendengar khabar beritanya.  Alhamdulilah, kini kami masing-masing punya kehidupan sendiri walaupun pengakhirannya tiada sebarang kepastian.  Segalanya telah menjadi sejarah, persahabatan yang aku sangkakan telah lenyap, kini timbul kembali.................................................................

Aku mengharapkan sesuatu yang terbaik daripada Allah swt.  Pasti ada hikmahNya yang tersembunyi diatur pertemuan ini.  Untuk diri aku dan sahabat lama.......moga kali ini persahabatan kita akan lebih matang dan semuanya kita lakukan kerana Allah swt.

Buat sahabat lama.........KAM ......belum terlewat rasanya untuk aku mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR, yang ke .....pada 19  Januari, semoga dirimu sentiasa dalam peliharaan Allah swt.

No comments:

Post a Comment

Salam Kasih Setulus Hati

Ingin berkongsi luahan rasa......suka duka kehidupan yang dilalui