Saturday, April 17, 2010

Ilmu ....untuk dunia blogger

Malam ini aku dapat satu lagi ilmu...yang dikongsi bersama seorang forumer/blogger..azz.terima kasih yang tidak terhingga atas perkongsian ilmu....

Bagi sesetengah orang mungkin tidak memberi sebarang makna,tapi bagi aku..apabila ada
insan lain yang sudi berkongsi sebarang ilmu...sungguh besar ertinya untuk aku.

Cuma.....jangan dikhianati ketulusan itu...sakit sebenarnya apabila diri dikhianati dan bagi aku...mengkhinati orang lain juga merupakan satu dosa besar.Ya...kalau kita membunuh orang,kita akan nampak jasadnya kaku.

Tetapi apabila kita mengkhianati orang...jiwanya mati...dan tika dan saat ini aku sedang berada dalam situasi itu....Sakit....

No comments:

Post a Comment

Salam Kasih Setulus Hati

Ingin berkongsi luahan rasa......suka duka kehidupan yang dilalui